Skip to main content

Carlo Ancelotti, Real Madrid'in Clasico'sunun küçük düşürmesinin suçunu kabul etti

 Real Madrid teknik direktörü Carlo Ancelotti, takımının Pazar günü Bernabeu'da Clasico rakibi Barcelona'ya 4-0'lık şok yenilgisinin suçunu kabul etti.

Ancelotti'nin yıldız forvet oyuncusu Karim Benzema'nın olmadığı şampiyonluk favorileri, kapsamlı bir şekilde hırpalandı ve Barcelona, ​​devre arasında her iki tarafta 22 dakika içinde dört gol attı ve maçı bitirdi.

Daha sonra Ancelotti, taraftarları sonuca aşırı tepki vermemeye çağırdı, ancak taktiklerinin yenilgiden sorumlu olduğunu itiraf etti.

"Bizden daha iyi oynadılar, iki gol attıktan sonra neredeyse imkansızdı" diye kabul etti patron. "Açıklaması o kadar da zor değil. Daha iyi oynadılar ve kazandılar.

"Daha yüksek bir çizgide oynamaya çalıştım ve olmadı, bu benim hatam. Oyunculara bunun benim hatam, koçun hatası olduğunu söyledim.

"Zor çünkü bu bir Clasico, çok üzgünüz. Bu büyük bir darbe, bir savaş kaybettik ama ligde bir avantajımız var ve sakin olup toparlanmamız gerekiyor. Bu maçtan bir drama yapmak için. Üzgünüz. Her şey ters gitti, ama bunu unutup ileriye bakmalıyız."

Real Madrid 0-4 Barcelona: Oyuncu derecelendirmeleri - La LigaReal Madrid, Barcelona devrimine ayak uydurmak için Kylian Mbappe'yi imzalamalı

Real'in birçok sorunu Benzema'nın yokluğundan ve Ancelotti'nin diğer forvetlerinden hiçbirine güven duymamasından kaynaklanıyordu. Yıldız orta saha oyuncusu Luka Modric, sahte dokuz rolüne itildi ve açıkçası işe yaramadı.




Ancelotti, "Modric'in 10 numara olarak yaklaşımı, topu arkadan alıp [Federico] Valverde, Rodrygo ve Vinicius için boşluklar bulmaya çalışmaktı." "İyi değildi. İyi gitmedi. Bunu doğru anlamadım.


"Barça bizden daha iyi oynadı. Sorumluluk almak benim için sorun değil. Bazen haklısın, bazen haksızsın. Bu oyunda başarısız oldum ama bundan pek de bir şey anlamadım. Bu bizi batırmaz.


"Özellikle taraftarlar için bir Clasico'nun önemli olduğunu biliyoruz. Üzgünüm ama devam etmeli ve ileriye bakmalıyız. Sakin ve dengeli olmalıyız. Hâlâ dokuz puan önde olduğumuzu düşünmeliyiz. başlık yarışı]."

Comments

Popular posts from this blog

nyumba ya vyumba vitatu

 minimum plot size is 15 by 20 metre,bedroom-3, bathroom-2,kitchen .store,dinning and living area.

Nyumba nzuri ya vyumba vinne

NYUMBA YA KISASA YA VYUMBA VITATU

SPEC:bedroom 3,bath 4, n.k