Skip to main content

HALA MADRID

Cristiano Ronaldo: "Real Madrid'de ve Madrid şehrinde geçirdiğim yıllar muhtemelen hayatımın en mutlu yıllarıydı.

Bu kulübe, bu taraftarlara ve bu şehre karşı sadece büyük bir teşekkür hissediyorum. Gösterdiğim nezaket ve şefkat için hepsine ancak teşekkür edebilirim.

Ancak hayatımda yeni bir sayfa açma zamanının geldiğine inanıyorum ve bu yüzden kulüpten hayatıma devam etmeme izin vermesini istedim. Ben böyle hissediyorum ve herkesten, özellikle de hayranlarımızdan anlayışlarını rica ediyorum.

Burada kesinlikle harika dokuz yıl geçirdim. Dokuz eşsiz yıl oldular. Heyecan verici, başarılarla dolu bir dönem oldu, ancak Real Madrid'den talepler son derece yüksek olduğu için zor yıllar olsa da, ama çok iyi biliyorum ki futboldan ne kadar keyif aldığımı asla unutamayacağım. burada benzersiz bir şekilde.

Sahayı ve soyunma odasını harika takım arkadaşlarımla paylaştım, inanılmaz bir hayran kitlesinin sevgisini hissettim ve birlikte beş yıl içinde arka arkaya üç Şampiyonlar Ligi kupası kaldırdık ve yarışmayı dört kez kazandık. Bu başarıların yanı sıra bireysel düzeyde dört kez Ballon d'Or ve üç kez de Altın Ayakkabı kazanmanın mutluluğunu yaşadım. Bu kulüpte geçirdiğim süre boyunca her şey harika ve olağanüstüydü.

Real Madrid benim ve aile üyelerimin kalbini fethetti ve bu nedenle, şimdi her zamankinden daha fazla teşekkür etmek istiyorum: kulübe, başkan, kulüp yöneticileri, takım arkadaşlarım, tüm teknik ekip sayesinde, her şeyin olması gerektiği gibi çalışmasını sağlayan ve yorulmadan her ayrıntıyla ilgilenen doktorlar, fizikçiler ve inanılmaz personel.

Taraftarlarımıza ve İspanyol futboluna bir kez daha sonsuz teşekkür etmek istiyorum. Bu heyecan verici dokuz yıl boyunca, bazı seçkin oyuncularla karşılaştım. Hepsine saygım ve takdirim var.

Her şeye çok önem verdim ve yeni bir bölüme başlama zamanının geldiğini biliyorum. Şimdi kulüpten ayrılmama ve nerede olursam olayım, sonsuza kadar bu forma, bu rozet ve Santiago Bernabéu'ya bağlılığımı hissetmeye devam edeceğim.

Hepinize teşekkür ederim ve tabii ki dokuz yıl önce stadımıza ilk adımımı attığımda söylediğim gibi: Hala Madrid!"

Comments

Popular posts from this blog

nyumba ya vyumba vitatu

 minimum plot size is 15 by 20 metre,bedroom-3, bathroom-2,kitchen .store,dinning and living area.

Nyumba nzuri ya vyumba vinne

NYUMBA YA KISASA YA VYUMBA VITATU

SPEC:bedroom 3,bath 4, n.k