Skip to main content

TESEKUR EDERIM

 CHRISTIANO RONALDO "Bütün hayranlarıma teşekkür ediyorum ve bu kadar çok sayıda katılımcı beklemiyordum ve Dubai'yi, kültürünü ve insanlarını seviyorum ve her yıl Dubai'yi ziyaret ediyorum ve burada olmaktan çok mutluyum."

"Söylediklerim kalbimin derinliklerinden geliyor, bugün bu kadar çok kişinin beni izlemeye geleceğini beklemiyordum ve hayatımda önemli olan seyircinin bana verdiği duygu ve sevgidir ve herkese teşekkür ederim. bugün geliyor ve birkaç kelimemi dinliyorum."

"Çok konuşmamı beklediğini biliyorum ama önemli olan birkaç kelime de olsa ne söylediğin."




Comments

Popular posts from this blog

nyumba ya vyumba vitatu

 minimum plot size is 15 by 20 metre,bedroom-3, bathroom-2,kitchen .store,dinning and living area.

Nyumba nzuri ya vyumba vinne

NYUMBA YA KISASA YA VYUMBA VITATU

SPEC:bedroom 3,bath 4, n.k